Heia bloggen!

2 oktober , 2015 at 18:07

Slik er gjerne starten på noe som til slutt ender med syv-åtte nærbilder av trutmunn og pushup-pupper som er presset opp under haka. Populært. Det er sånn ungdommen liker det. Det er «in». Rabbababb har aldri vært noen trendnisser eller Jan Thomas’er. Vi har aldri brukt skjerf for annet enn beskyttelse mot kulde (Ja, vi får nok kjeft av Stein Erik som bruker skjerf som pynt – men han er alene mannlig Rabbababber om det. Red.anm.), og spør du oss om moteuka i Milano så vet vi knapt at det finnes sted i Italia.

Hvis vi har hatt på oss et plagg som på daværende tidspunkt var «in» så er det en tilfeldighet. Vi har mest sannsynlig ikke hatt noe rent og funnet det som hadde ligget bakerst i skapet i flere år. Da det plagget ble kjøpt så var det så langt unna «in» som det var mulig å komme, men tidene forandrer seg.

Det er der trutmunnen kommer in. Eller nå mangel på det. Trutmunn er ut! (Trist for Gunnar, som siden snapchat kom ikke har blitt avbildet uten trutmunn).

Det som instagram og rosablogger verden rundt nå skal fylles med er ifølge Side2 (Vi undrer oss hvorfor vår skribent, Fredrik, plukker opp nyheter fra en slik side. Red.anm.) fiskegapet. Kort forklart så er det er det en halvåpen munn, med et litt sløvt blikk.


En av de Kardashian-folka viser et halvgodt forsøk på fiskegap.

Det høres mistenkelig likt Rabbababbs egen pose – «Se pen ut». Som man har holdt på med i over 10 år. Så nå er Rabbababbs utseende tydeligvis «in». Vi håper det gir seg fort, for vi liker ikke å være trendy.


Et knippe Rabbababbere (anno 2005) viser hvordan man faktisk skal se pen ut. (Og nei, vi vet ikke hvorfor Roy hadde en lighter limt fast i panna.)